Czy kreatywności można się nauczyć [OPINIE]
Czy uważasz, że kreatywność jest umiejętnością, którą można rozwijać, czy raczej cechą, z którą się…
Webinar NowyMarketing
Webinar NowyMarketing
Chcesz stworzyć skuteczną komunikację marki? Dowiedz się, co jest ważne dla konsumentów w 2024 roku!
Czy kreatywności można się nauczyć [OPINIE]
Czy uważasz, że kreatywność jest umiejętnością, którą można rozwijać, czy raczej cechą, z którą się…
#NMInsights: „Warsaw Principles” – zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR
Daniel Nowakowski (Cropink): Dobry branding zawsze przekłada się na biznes
GPT-4o, czyli nowy model od OpenAI [OPINIE]
2 dni temu
Marketingowa 11: Edyta Kowal
2 dni temu
Booksy uruchamia platformę Zakupy. Współpraca z marką Semilac otwiera nowe możliwości przed branżą beauty
wczoraj
Jak Nacomi Group przełamuje schematy w marketingu dzięki… rollercoasterom
wczoraj
Nowa identyfikacja PRM: od streetwearowego e-commerce do ekskluzywnego klubu dla trendestterów
dzisiaj
Brand safety, czyli jak ochronić swoją markę w internecie [PORADNIK]
dzisiaj
Short social video: nowy standard budowania obecności marki w mediach społecznościowych [Grupa Robocza Social Media IAB Polska]
wczoraj
Jak Nacomi Group przełamuje schematy w marketingu dzięki… rollercoasterom
wczoraj
Nowa identyfikacja PRM: od streetwearowego e-commerce do ekskluzywnego klubu dla trendestterów
wczoraj
Konferencja Google I/O 2024: zaprezentowano model Gemini 1.5 Flash i inne nowości
wczoraj
GPT-4o, czyli nowy model od OpenAI [OPINIE]
wczoraj
Influencerka z misją: Joanna Gutral
wczoraj
„Jak ruchem zmieniać umysł”: film dr Joanny Wojsiat i Fundacji Veritas przekonuje, że warto być aktywnym
wczoraj
Uśmiech znika z opakowań Happy Meal w McDonald’s podczas Tygodnia Świadomości Zdrowia Psychicznego
wczoraj
„*Jesteś u siebie”. Nowa strategia marki Poznań
wczoraj
Reklama „Era BLIKA” – jak humor i emocje działają na korzyść marki?
wczoraj
„Machine-Generated”: Dla wielu kobiet życie jest dziełem maszyn
wczoraj
Polscy artyści na ściance wspinaczkowej
wczoraj
Czy kreatywności można się nauczyć [OPINIE]
wczoraj
Daniel Nowakowski (Cropink): Dobry branding zawsze przekłada się na biznes
2 dni temu
#OdKulis: 3. sezon gry „Miasto ING” na Robloxie
2 dni temu
A może lody zamiast popcornu? Magnum celebruje 10-lecie obecności na Festiwalu Filmowym w Cannes
2 dni temu
Booksy uruchamia platformę Zakupy. Współpraca z marką Semilac otwiera nowe możliwości przed branżą beauty
2 dni temu
Marketingowa 11: Edyta Kowal
2 dni temu
#NMInsights: „Warsaw Principles” – zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR
3 dni temu
#NMInsights: Badania Krajowego Instytutu Mediów nad fake newsami [RAPORT]
3 dni temu
Rewolucja w sprzedaży alkoholu na Allegro? Firma rozważa wprowadzenie nowej usługi
3 dni temu
„Krok po kroku przez przetargi z influencerami, czyli na co zwrócić uwagę podczas współpracy” [publikacja IAB Polska]
3 dni temu
Aktywni twórcy i obserwatorzy: parlamentarzyści i przedstawiciele rządu w social mediach
3 dni temu
Zakaz korzystania z telefonów w szkołach w Norwegii przynosi pozytywne efekty [RAPORT]
4 dni temu
„(Nie) mówmy o seksie”. Storytel i SEXEDPL odczarowują mity związane z seksem oraz seksualnością
4 dni temu
„Home Needs More”: outdoorowa kampania reklamowa brytyjskiej firmy Homebase wykorzystująca nasłonecznienie
4 dni temu
Natalia Hatalska: Trendy są efektem działalności człowieka
4 dni temu
Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę
4 dni temu
Upoluj bilet na AI Creative Fest – święto kreatywności i technologii [KONKURS]
4 dni temu
Panda, Koliber, Pingwin – jak nazwał(a)byś kolejny algorytm Google’a
7 dni temu
#PrzeglądTygodnia [03-09.05.2024]: jak lampa błyskowa może uratować życie, proteza dla psów, przystanki o zapachu truskawek
7 dni temu
#PolecajkiNM cz. 6: omylność ChataGPT, emocje i rozum w neuromarketingu, konferencje SEO Vibes 2024, Impact i Forum IAB
7 dni temu
Kontrowersyjny spot „Crush!” od Apple. Marka wydała oświadczenie z przeprosinami
7 dni temu
Jakie drinki rządzą światem? Nie tylko NoLo!
7 dni temu
Meme coins jako fenomen społeczny i marketingowy
09.05.2024
„Flash Test” – zdjęcie, które może uratować życie dzieci
09.05.2024
„Dieta (Nie)Życia”: kampania Fundacji Głód(nie)Nażarty i sieci poradni zdrowia psychicznego PsychoMedic dotycząca anoreksji
09.05.2024
#NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody z perspektywy Polaków w 2024
09.05.2024
#OdKulis: Fundacja Edukacji Społecznej „W skrócie” obala stereotypy związane z HIV