Narzędzia dla HR
Trendy w rekrutacji w 2024 roku: Jakie nowe strategie i narzędzia będą dominować na rynku pracy?
Z roku na rok postęp technologiczny nabiera tempa, wpływając na dynamiczne zmiany nie tylko w technologii, ale również w kulturze, stylu życia oraz ...
Accenture z nową kampanią EB: Technologia nie buduje granic
Accenture w Polsce kontynuuje narrację zbudowaną na przesłaniu „Let there be change”. Z początkiem wakacji zaprezentowana została nowa kampania employer ...
Coraz większe szanse kobiet na pracę w IT
Programy Dare IT zwiększają o 45% szanse na dostanie pracy w IT – wynika z badań przeprowadzonych przez Graduate School of Business Stanford University ...
Już 41 CV na jedną ofertę pracy, odsetek ogłoszeń niemal dwa razy wyższy niż w ubiegłym roku. No Fluff Jobs podsumowuje pierwszy kwartał 2024 w kategorii AI
Tylko od początku 2024 r. kandydaci i kandydatki 89,3 tys. razy wpisali frazę „AI” w wyszukiwarkę ofert pracy na portalu No Fluff Jobs. Odsetek ogłoszeń z tej ...
Polecane wydarzenia
Employer branding
CD PROJEKT S.A. i Fundacja Edukacyjna Perspektywy ogłosiły start III edycji programu dla dziewczyn zainteresowanych rozwojem i pracą w branży gier wideo
„Dziewczyny w grze!” to pierwszy w Polsce program stypendialno-mentoringowy dla kobiet w gamingu i gamedevie skierowany do uczennic szkół średnich każdego ...